Klussen? Gamma komt helpen

Wie van plan is deze zomer éíndelijk die klus in huis of tuin aan te pakken, kan opgelucht ademhalen: je hoeft het niet alleen te doen. Gamma komt je bijstaan.

Klussen is een beetje zoals op reis gaan. Je leest je in en bereidt je voor, maar je zult vooraf nooit precies weten hoe het gaat lopen. Maar waar dat bij reizen nog leuk is, kan het bij werkzaamheden in en om het huis nog wel eens voor frustratie en onzekerheid zorgen.

Geen nood aan de man echter want Gamma komt je helpen! De doe-het-zelfzaak heeft hiervoor een wel hele fijne service opgericht die iedere plotselinge aanval van kluspaniek professioneel de kop in moet drukken. Via de website datvraagik.nl kunnen mensen namelijk dagelijks twaalf uur lang (van 9 tot 21, in de weekenden wat korter) via een live chat ál hun vragen stellen aan onder meer Amar, Wiebe en Wendy, ofwel speciaal tot hulpverlener opgeleide Gamma-medewerkers.

Expertise

De expertise van deze online klusbuddy’s is onuitputtelijk: van vloerproblemen tot verfimpasses, van tuinfiasco’s tot sanitaircomplicaties, alles kunnen ze aan. Mits je een beetje duidelijk bent, dat dan weer wel. Gelieve de vraag dus zo specifiek mogelijk te stellen.

De meeste gestelde vragen zijn overigens in een overzicht gegoten én er zijn ook nog eens klusvideo’s. Heel veel klusvideo’s. Zie hieronder enkele voorbeelden.

Nadelen

Hoe geweldig de service van Gamma ook, hij heeft zeker ook nadelen. Ten eerste loopt de service maar tot 16 augustus en ten tweede heb je nu helemaal geen excuus meer om niet aan de klus te beginnen.

 

Dat Vraag Ik:

 

 

Binnenwand isoleren:

 

 

Gipsplaten afwerken:

 

 

Bestrating aanleggen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Je kunt bij klussen vooraf nooit helemaal weten

Je hebt van die mensen die gewoon beginnen als er geklust moet worden (zoals ik) en je hebt mensen die alles tot in de puntjes voorbereiden en uitdenken (zoals mijn vriend). Maar ook die laatste groep weet: je kunt vooraf nooit helemaal weten hoe het loopt. Ook die groep kan halverwege de klus op verrassingen stuiten

Briljant idee van de Gamma, zeg nou zelf.

 

De service is helaas tijde;ik

 

 

Doe-het-zelfketen Gamma heeft een aantal van zijn werknemers opgeleid om klanten bij te staan met hun vragen via een live chat. De dienst loopt op Datvraagik.nl tijdens de bouwvakantie, die loopt tot 16 augustus.

Met tablet in de winkel

Klanten kunnen de medewerkers van Gamma rechtstreeks bereiken van 9u tot 21u: de werknemers van Gamma lopen met een tablet rond in de winkels en indien nodig kunnen zij dus zelf snel in de winkel kijken of een bepaald product voorradig is.

 

“Klusvragen stellen in onze bouwmarkten kon altijd al, maar het is nieuw binnen de doe-het-zelfbranche om dat via de chat aan één van de geselecteerde Gamma-klusadviseurs te doen”, zegt communicatiemanager Alex Phaff in een persbericht. “Een nieuwe vorm van dienstverlening van Gamma tijdens de belangrijkste klusperiode – traditioneel de bouwvakvakantie – voor op de momenten dat de consument voor een probleem komt te staan. Juist dan kan de klusser er van op aan dat we met hem meedenken. Dat is waar Gamma voor staat.”

One comment

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s