Indiase man die was doet online hit

Het is eigenlijk gewoon een reclame voor wasmiddel Ariel, maar de maatschappijkritische boodschap die erin verstopt zit is zó sterk (en lief, en ontroerend, etc.), dat de video massaal online gedeeld wordt. Wat een man die de was doet wel niet losmaakt.. 

COO van Facebook, Sheryl Sandberg, is één van de mensen die het filmpje deelde. “Een van de krachtigste video’s die ik ooit gezien heb”, luidt haar commentaar. Alleen al op haar pagina werd de wasmiddel-reclame ruim tien miljoen keer bekeken.

Het filmpje heeft tot doel meer Ariel verkopen aandacht te genereren voor de rol van mannen in het huishouden. Nu vrouwen ook steeds meer werken, is wat extra mankracht om de boel ook thuis ook op orde te houden immers welkom. Vandaar dat het verhaal zich waarschijnlijk ook afspeelt in India, waar te traditionele rolverdeling nog altijd hoogtij viert.

Viral video

Bekijk de viral video hieronder. En voor wie het niet droog houdt: het geeft niet! Je bent niet alleen! 😂

Dads, #sharetheload:

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s